کراتینین 5.0 و فشار خون بالا در بیماری های کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا یکی از علل منجر به بیماری های کلیوی است، و سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، هر دو از آنها روابط نزدیک با بیماری کلیوی. پس چگونه برای درمان کراتینین 5.0 و فشار خون بالا در بیماری های کلیه؟

فشار خون بالا منجر به آسیب کلیوی و آسیب کلیوی منجر به سطح کراتینین بالا. بیشتر به طور خاص، گلومرول، که یک ارگان مهم برای کلیه به تدریج با فشار خون بالا آسیب دیده. فشار خون بالا باعث می شود کلیه در شرایط جدی است. به علاوه کلیه دارای عملکرد تولید رنین که تنظیم فشار خون. هر دوی آنها منجر به فشار خون بالاتر است. وقتی کلیه شروع به آسیب دیده، عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. با توابع کلیه کاهش، ضایعات و سموم بیشتر و بیشتر ساخت تا در بدن ما در نتیجه باعث عوارض مختلف که زندگی بیمار را تهدید کند. فشار خون بالا و آسیب کلیوی است circle.That باطل است که می گویند، آنها هر یک از دیگر کمک کند. به منظور درمان کراتینین 5 بیماران مبتلا به فشار خون بالا، ما باید درمان زیر.

پس از سالها تحقیق و تجمع تجربه، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری تجربه چندین مرحله از مطالعه عملی، از جمله در نظر گرفتن طب چینی به صورت خوراکی، فشرده سازی داغ با طب چینی، حمام با طب چینی، درمان چرخه با طب چینی، و غیره، و به دست آمده تعداد زیادی از با ارزش تجربه در TCM درمان. به تدریج، ما هفت درمان TCM از درمان های متعدد انتخاب به آنها را ترکیب ارگانیک، و مجموعه ای از درمان برجسته از TCM شکل گرفته است.

درمان بالا هفت TCM شامل: چرخه درمان، داغ فشرده سازی درمانی، پا حمام درمانی، کامل حمام درمانی، انما درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی و فتیلهگذاری درمان.

هر کدام از آنها دارای مزایای خاص خود را دارد و سیستم تشکیل شده توسط خود را. مرتبط و تکمیل به یکدیگر، آنها یک سیستم برجسته آلی از درمان را تشکیل می دهند. با کمک از کسانی که درمان کراتینین 5.0 و فشار خون بالا می توان کاهش داد. اگر سوالی دارید دیگر در مورد درمان بیماری کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3947.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: